Re: [gnome-nl] Nieuwe vertaalteampagina

Hallo Justin,
Als je al een account hebt, geef me dan even je wikinaam door, dan kan ik je toevoegen aan de Trusted Group.
Fijn dat je daar vertaalrichtlijnen aan toe wilt voegen.
Wat betreft de string translator-credits, deze laat ik zelf meestal leeg. Het is voldoende om je naam toe te voegen aan de header via een tekstverwerker zoals gedit. Bij mij gaat dit automatisch omdat ik een CAT-programma gebruik. Maar het kan geen kwaad op de wikipagina te vermelden dat je je naam gevolgd door \n kunt toevoegen aan de string translator-credits.
Groet,
Hannie