Re: [gnome-nl] Nieuwe vertaalteampagina

Ik ben vereerd vereeuwigd te zijn in een schermafdruk op de GNOME-wiki. Bij het onderdeel "Programma's voor vertalers" zou ik voornamelijk wijzen op het bestaan van poEdit, en de rest in een voetnoot plaatsen. Gtranslator en Virtaal hebben al jaren geen ontwikkeling meer gezien, en Lokalize is waarschijnlijk niet bijzonder populair bij GNOME-vertalers. Verder ziet de nieuwe wiki er dik in orde uit.

Groetjes
Nathan