[gnome-nl] gtksourceview - master

Hello,

A new comment has been posted on gtksourceview - master - po (Nederlands).
http://l10n.gnome.org/vertimus/gtksourceview/master/po/nl

Hoi,

Het is inderdaad gebruikelijk niet alleen de ‘lege vakjes’ maar ook de bestaande vertalingen te bekijken, al is het maar om een gevoel te krijgen van de (gedeeltelijke) huidige vertaling. Als je toch bezig bent met een vertaling is dat vaak een goed moment om meteen even (al is het maar vluchtig) de bestaande strings te herzien, en waar mogelijk, te verbeteren. Aan losse reviews komen we eigenlijk nooit toe.

Wat betreft je vraag over de keywords: beide is mogelijk. :) Misschien had ik destijds geen tijd voor een volledige review (heb ik nu ook niet gedaan namelijk) of ben ik inmiddels tot een nieuw inzicht gekomen. Wat vind je zelf van mijn voorstel ‘keyword’ onvertaald te laten?

Wouter Bolsterlee
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.