[gnome-nl] Fwd: Variabelen (Nautilus)

-------- Originele bericht --------
Onderwerp: Variabelen (Nautilus)
Datum: Mon, 27 Feb 2012 10:22:32 +0100
Van: Hannie Dumoleyn <lafeber-dumoleyn2 zonnet nl>
Aan: Gnome-nl <gnome-nl-list gnome org>

Moving file %'d of %'d to "%B" Verplaatsen van %'d bestand van %'d naar ‘%B’

Het is mij niet helemaal duidelijk wat er voor de variabele %'d komt te
staan. Is dat een getal? Dan zou de vertaling moeten zijn: Verplaatsen
van bestand 1 van 10 naar ...
En als het een naam is moet het zijn: Verplaatsen van bestand Pietje van
A naar B (o.i.d.).
Of is er nog een andere mogelijkheid die ik over het hoofd zie?

Inmiddels heb ik wat voorbeelden van de variabelen ontvangen:
> Moving file %'d of %'d to "%B"
Moving file 22 of 43 to FolderName

> Preparing to copy %'d file (%S)
Preparing to copy 20 files (SourceFolder)

> Move %d item to '%s'
move 23 items to 'Destinationdir'
Dat betekent volgens mij dat in bovengenoemde voorbeeld de vertaling niet goed was. Dat moet worden:
Moving file %'d of %'d to "%B" Verplaatsen van bestand %'d van %'d naar ‘%B’ (Verplaatsen van bestand 22 van 43 naar Mapnaam)