[gnome-nl] gparted - master

Hello,

The new state of gparted - master - po (Nederlands) is now 'Vertaald'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gparted/master/po/nl

Gedaan:
* Fuzzy strings.
* Onvertaalde strings.
* Van voor tot achter doorgelezen en meerdere inconsequent vertaalde woorden veranderd naar altijd dezelfde vertaling. Kan nog beter.
* Kan beter: accelerators (onderstreepte menu-letters)

Opvallendste dingen in de vertaling:
* De begrippen Volume Group en Physical Volume onvertaald gelaten en consequent met hoofdletters geschreven. (Bestandssysteem: lvm2 pv)
* Wisselgeheugen aan/uit is nog zo'n twijfelgeval. Heb ik even gelaten zoals het was. (Bestandssysteem: linux-swap)
* mount, overal vertaald als ``aankoppelen''. Wouter en ik vinden dat ``koppelen'' ook mag als dat beter klinkt in de context maar ik vond ``aankopelen'' overal kunnen.

Hopelijk is deze eerste vertaling van mij redelijk. Suggesties en tips zijn welkom :-)

laudaka
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.