Re: [gnome-nl] Gnome-nl foutrapport: Rhythmbox

Hannie schreef op za 26-03-2011 om 10:52 [+0100]:
> Op deze pagina, http://l10n.gnome.org/module/rhythmbox/, staat bij
> 'Branches' alleen 'master', dat is vertaling Gnome versie 3.0 neem ik
> aan. Bij andere modules zie ik staan:
> Branches: master - gnome-3-0 - gnome-2-32 - [...]
> Waarom is dat bij Rhythmbox weggelaten? Zo kan ik niet een eerdere
> vertaling van Rhythmbox bekijken.

Rhythmbox is geen onderdeel van de normale "release set", maar een extra
toepassing die weliswaar voor Gnome geschreven is, maar niet tot de
"core" van de werkomgeving behoort, o.a. omdat Gnome geen (politieke)
keuze wil maken tussen Rhythmbox en Banshee. Dit betekent dat Rhythmbox
niet de Gnome-planning en versienummering volgt. Dat is de reden dat je
geen branches als gnome-3-0 of gnome-2-32 voor Rhythmbox zult
aantreffen.