Re: [gnome-nl] Gnome-nl foutrapport: Rhythmbox

Dit moet ik uitzoeken. In Maverick zie ik staan: Rhythmbox 0.13.1 (copyright 2005-2009).
Op Launchpad, https://launchpad.net/ubuntu/maverick/+source/rhythmbox, staat

rhythmbox information

  • Current version: 0.13.1-0ubuntu6.1
  • Uploaded: 2011-01-18
  • Hier zie ik inderdaad in bericht #272 de fout: Er is onvoldoende nummers..., vertaald door TM op 23-08-2008!!! Ik heb hem inmiddels op LP verbeterd, maar de vraag is hoe het komt dat er zo een oude vertaling nog in Ubuntu verschijnt. Deze string komt helemaal niet meer voor in latere versies van Rhythmbox.

    Om de vraag te kunnen voorleggen aan Ubuntu Translators heb ik nog wat informatie van jou nodig. Op deze pagina, http://l10n.gnome.org/module/rhythmbox/, staat bij 'Branches' alleen 'master', dat is vertaling Gnome versie 3.0 neem ik aan. Bij andere modules zie ik staan:

    Branches: master - gnome-3-0 - gnome-2-32 - gnome-2-30 - gnome-2-28 - gnome-2-26 - gnome-2-24 - gnome-2-22 - gnome-2-20 - gnome-2-18

    Waarom is dat bij Rhythmbox weggelaten? Zo kan ik niet een eerdere vertaling van Rhythmbox bekijken.