Re: [gnome-nl] Fwd: bugreport voor gnome-power-manager

Hoi,

Ik zie nu pas dat Reinout ook al geantwoord heeft. Zie mijn zojuist
verzonden bericht naar deze lijst voor mijn eigen antwoord.

El dom, 13-03-2011 a las 20:48 +0100, Reinout van Schouwen escribió:
> Het zou wel handig zijn als je de precieze oorspronkelijke berichten
> (msgid's) erbij zou zetten. Het woordje ‘Power’ komt vast vaker voor in
> dat pakket.

Nee, gek genoeg niet. Wat Redmar zegt is voldoende.

> Wat je wel kunt doen is op Damned Lies een account aanvragen en een
> bijgewerkte vertaling uploaden. Iemand van ons zal het dan controleren
> en committen. Zou je dat willen doen alsjeblieft?

Ik heb de vertaling inmiddels goeddeels bijgewerkt. Zie ook mijn vorige
bericht hierover.