Re: [gnome-nl] Fwd: bugreport voor gnome-power-manager

Beste Redmar,

Op zondag 13-03-2011 om 11:53 uur [tijdzone +0100], schreef Hannie:

> Voor ubuntu hebben we het volgende bugreport binnengekregen voor
> gnome-power-manager met twee fouten in de vertalingen:
> https://bugs.launchpad.net/bugs/729633

Deze bug gaat over een heel ander pakket dan gnome-power-manager.

> Korte samenvatting:
>
> Power (op de y-as van de grafiek) wordt vertaald als 'Energiebeheer',
> daar heb ik voor Ubuntu 'Energie' van gemaakt.

Het zou wel handig zijn als je de precieze oorspronkelijke berichten
(msgid's) erbij zou zetten. Het woordje ‘Power’ komt vast vaker voor in
dat pakket.

> Omdat ik zelf bij gnome geen wijzigingen kan doen hierbij het verzoek
> aan jullie om deze strings aan te passen, mits jullie het met de
> aanpassingen eens zijn natuurlijk.

Wat je wel kunt doen is op Damned Lies een account aanvragen en een
bijgewerkte vertaling uploaden. Iemand van ons zal het dan controleren
en committen. Zou je dat willen doen alsjeblieft?