Re: [gnome-nl] XDG User Dirs

Am 24.04.2011 13:24, schrieb Wouter Bolsterlee:

> Tino is al een tijdje niet meer actief, dus dat lijkt me niet handig.
> Misschien dat we via iemand anders van het TP een nieuwe versie kunnen
> committen.

Helaas zullen alleen vertalingen van ingeschreven vertalers geaccepteerd
worden. Dat wil zeggen, je moet zich voor het modul bij het TP laten
inschrijven. Het proces werkt zo, dat een zogenoemde Robot bestanden
verstuurd en opgeknapde bestanden alleen accepteerd, indien deze van de
voor het betreffende modul geregistreerde vertaler komen. Volgens mij is
Erwin Poeze aansprakelijk voor het Nederlandse team. Schrijf gewoon aan
coordinator translationproject org, en dat komt automatisch bij hem terecht.

Groetjes,
Mario