Re: [gnome-nl] XDG User Dirs

Hi Hannie,

Am 24.04.2011 08:40, schrieb Hannie:
> Hallo Wouter,
> Het foutje in LP kwam niet voor in dit bestand op DL. Wel zie ik hier
> een klein "dingetje". In de kop staat standaard mappen en in de tekst
> zelf standaardmappen. Beide mag, maar dan liever niet door elkaar. In LP
> heb ik dat aangepast. Het is echter niet ernstig genoeg om opnieuw te
> wijzigen en te committen op DL lijkt mij.
> Groeten,
> Hannie

Om in xdg-user-dirs iets aan te passen, lijkt het me niet voldoende het
op LP of DL te wijzigen. Op die manier wordt het waarschijnlijk alleen
maar voor Ubuntu gewijzijd. Globale wijzigingen krijg je alleen maar via
het Translation Project:

http://translationproject.org/domain/xdg-user-dirs.html

Op dit moment staat Tino Meinen voor dit modul ingeschreven. De
vertaling werd anderhalf jaar geleden voor het laatst bewerkt. Paar
weken gelden kreeg ik van de Translation Robot een nieuwe bestand voor
mijn duitse vertaling, d.w.z. wij kunnen waarschijnlijk over een paar
weken weer op een nieuwe release rekenen. Contacteer dus Tino, om het
fout te laten wijzigen.

Groetjes,
Mario