[gnome-nl] Documentatie vertalen

Toevallig kwam ik een vertaling tegen van het hulpdocument over "Tekens en symbolen".
Zie: Handleiding voor Palet met tekens en symbolen

Iemand heeft hier flink zijn best op gedaan, maar er moet veel verbeterd worden. Ik weet dat documentatie geen prioriteit heeft, maar het is toch niet prettig een document te lezen waar nog zo veel fouten in voorkomen. Kan iemand mij vertellen waar ik dit bestand kan vinden.