Re: [gnome-nl] pitivi - master

Am Dienstag, den 14.09.2010, 18:21 +0200 schrieb Hannie:

> Mario, was jij van plan ook nog die 32 onvertaalde strings te vertalen?
> Groeten,
> Hannie

Nee, helaas niet. Mijn taalkennis is niet voldoende ervoor, dus probeer
ik zo veel mogelijk te vertalen, maar wat over blijft, blijft gewoon
over :-(

Ik houd de mailinglist gnome-i18n in de gaten, daar komen heel vaak
dergelijke meldingen. En als er wat te doen is, probeer ik het gewoon.
In het geval van PiTiVi spreken wij over een groei van 44 tot 88%, en
dankzij de database van Poedit was het ook zo gebeurd. Kijk even naar de
door mij vertaalde strings, en als ze in orde zijn (of misschien een
beetje opgeknapt moeten worden) kunnen we het bestand ook met 88%
committen, maakt niet uit.

Groetjes,
Mario