[gnome-nl] Guadec-bijeenkomst 3 april

Hallo allen,

Het blijkt dat nog niet iedereen op de hoogte was dat op 3 april een
vergadering met het Nederlandse Guadec-organisatieteam gepland staat.

Nu is alleen de locatie volgens mij nog niet besloten. Den Haag zou een
goede mogelijkheid zijn omdat we er gemakkelijk aan een geschikte ruimte
kunnen komen maar dat zou weer lastiger zijn voor Sanne die uit
Groningen moet komen. Klopt dat? Wie hakt de knoop door?

Ik cc deze mail ook naar gnome-nl-list omdat iedereen die ook maar
zijdelings betrokken is bij Gnome maar het project wel een warm hart
toedraagt, is uitgenodigd om mee te doen en een bijdrage in welke vorm
dan ook te leveren.