[gnome-nl] Een ellips. Hoe maak je 'm.

Hallo mensen,

Ik probeer mijzelf af te helpen van de gewoonte om drie puntjes i.p.v.
een ellips te gebruiken. Echter, ik weet niet met welke
toetsencombinatie ik een ellips kan aanroepen. Ik gebruik VS
Internationaal met dode toetsen op Ubuntu 10.04. Ik heb alle mogelijke
combi's met m'n rechter Alt al geprobeerd, maar geen ellips te
bespeuren.

Weet iemand hier hoe ik een ellips kan aanroepen, of zal ik gedoemd
zijn om elke keer naar Wikipedia te gaan, de ellips daar te kopiëren
en ctrl+v gebruiken om hem in mijn vertalingen te zetten?

--

Sander