[gnome-nl] Empathy gecommit

Beste Wouter,
Je schreef dat op 31-5-2010 de vertaling van het documentatiebestand Empathy is gecommit. Ik controleer het op de volgende pagina:
Daar staat:
Gebruikt in versie GNOME 2.30 (stable)
POT-bestand (478 berichten, 11 afbeeldingen)
Vertaald: 0% (0/0/478)
Dat laatste begrijp ik niet goed. Waarom is dit po-bestand (empathy.help.gnome-2-30.nl.po) nu onvertaald? Ik wilde het vertaalde po-bestand importeren in Launchpad, zodat het in Ubuntu Lucid Lynx opgenomen kan worden, maar waar vind ik nu het vertaalde bestand?
Misschien kijk ik op de verkeerde pagina, want volgens mij heette het oorspronkelijke bestand zoiets als empathy.master.po.
Ik neem aan dat /help/ in http://l10n.gnome.org/vertimus/empathy/gnome-2-30/help/nl betekent dat het om de documentatie gaat. Ik probeer meer inzicht te krijgen in de bestandenstructuur op Damned Lies, maar ik vind het heel ingewikkeld en kan best wel een beetje hulp gebruiken. Wat betekent b.v. Vertimus. Wat zit er in branch en wat in trunk?
Bij voorbaat dank,
Hannie

Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter

Uw PC enorm traag? Klik voor de oplossing!