[gnome-nl] Vertaling Gbrainy

Hallo,
Hier even een vraag over de benaming van het po-bestand Gbrainy. Ik heb gbrainy.master.nl.po enige tijd geleden van Damned Lies gedownload en gereserveerd voor vertaling. Het bestand po_gbrainy-nl.po is inmiddels volledig vertaald door mijn collega-vertaler Redmar van den Berg. Kan ik nu dat laatste bestand met een andere naam terug zetten op Damned Lies op de plaats waar ik gbrainy.master.nl.po vandaan haalde?
Met vriendelijke groeten,
Hannie Dumoleyn