Re: [gnome-nl] Vertaling Gbrainy

Am Dienstag, den 24.08.2010, 12:41 +0200 schrieb Hannie:
> Hallo,
> Hier even een vraag over de benaming van het po-bestand Gbrainy. Ik heb
> gbrainy.master.nl.po enige tijd geleden van Damned Lies gedownload en
> gereserveerd voor vertaling. Het bestand po_gbrainy-nl.po is inmiddels
> volledig vertaald door mijn collega-vertaler Redmar van den Berg. Kan ik
> nu dat laatste bestand met een andere naam terug zetten op Damned Lies
> op de plaats waar ik gbrainy.master.nl.po vandaan haalde?
> Met vriendelijke groeten,
> Hannie Dumoleyn

Beste Hannie,

het maakt helemaal niet uit, wat er geupload wordt, als het maar een
*.po-bestand is. Vertimus maakt er in ieder geval een differentiebestand
van. Op die manier kan je zien wat er precies veranderd werd. In jouw
geval is het aan te bevelen, dat je eerst het bestand van je
collega-vertaler uploadt en pas daarna jouw bestand, als er correcties
van jezelf bijkomen zouden zijn. Zo kan je altijd navoltrekken, wie wat
veranderd heeft.

Groetjes,
Mario