Re: [gnome-nl] Release notes vertalen

Hey Sander,

2009-03-16 klockan 20:10 skrev Sander Pientka:
> intussen heb ik al een stukje vertaald. Het is lange tijd geleden dat ik
> iets vertaalde voor GNOME, dus hierbij het verzoek of je het even wilt
> bekijken. Is de vertaling goed tot zover?

Heb je de oude release-notes als uitgangspunt genomen? Via
http://l10n.gnome.org/ kun je bijv. het oude bestand uploaden, en dan krijg
je automatisch een "merged" bestand terug waarin alle teksten die al
vertaald zijn, zijn overgenomen.

    — Wouter  (handiger dan het vertaalgeheugen waar Reinout het over had)