Re: [gnome-nl] Release notes vertalen

2009-03-13 klockan 15:43 skrev Sander Pientka:
> heeft iemand al de moeite genomen om de release notes van GNOME 2.26 te
> vertalen? Zo niet, dan zou ik dat graag willen doen :-)

Ik begreep op de algemene gnome-i18n mailing list dat deze nog niet af zijn
en het dus weinig zin heeft deze nu al te vertalen. Er wordt achter de
schermen hard aan gewerkt geloof ik, en hoewel er nog maar weinig tijd
resteert, rest ons op dit moment niets dan afwachten...

    — Wouter  (vindt het overigens wel teleurstellend dat je KMail gebruikt ;))