Re: [gnome-nl] Release notes vertalen

Op vrijdag 13-03-2009 om 16:47 uur [tijdzone +0100], schreef Wouter
Bolsterlee:

Sander,

Geweldig dat je de release notes wilt vertalen!

Intussen staat het POT-bestand op
http://l10n.gnome.org/vertimus/release-notes/gnome-2-26/help/nl

Ik raad je met klem aan om de release notes van 2.24 eerst in te laden
in het vertaalgeheugen van een vertaalprogramma zoals poEdit en daarmee
de bulk van het werk voor 2.26 automatisch te laten doen.

Laat het even op deze lijst weten als je een (voorlopig) resultaat hebt.