[gnome-nl] =?iso-8859-1?q?=BBAbonnementmodellen=AB_in_libmbca?=

Hi,
ik ben lid van het duitse team en wij zijn momentell bezig met dit
module. Het volgende string geeft ons een beetje een raadsel op:

#: ../data/mbca.glade.h:9
msgid ""
"<small>Service providers may have multiple subscription models. Make
sure "
"you select the correct one</small>"
msgstr ""
"<small>Dienstleveranciers hebben meerdere abonnementmodellen. Zorg
ervoor "
"dat u de juiste hebt aangegeven</small>"

Zou hier daadwerkelijk een »abonnement« bedoeld zijn? In principe maakt
het toch helemaal niet uit, voor welke abonnement ik gekozen heb. Ik
denk dat het hier echter om aanmelding via SIM-kaartje gaat, en hoe dat
met de PIN in elkaar zit. Of weten jullie dat zeker?

Groetjes Mario