[gnome-nl] Oproep: vertalen Mandriva 2009.1 Spring

Beste allemaal,

Voor Mandriva 2009.1 Spring is er nog wat vertaalwerk te doen en ik kan
nog wel wat hulp gebruiken, met name voor de modules msec (een
beveiligingsprogramma), mandriva-kde-translation en menu-contrib
(beschrijvingen van items in de menu's). De huidige status staat hier
weergegeven:

http://mdk.jack.kiev.ua/stats/gui/trunk/team/nl/

Hier heb ik een wikipagina waarop je jezelf kan aanmelden voor een
bepaalde module:

http://wiki.mandriva.com/en/Translation_Teams/Dutch

De vertalingen moeten rond 12 april klaar zijn.