[gnome-nl] T-DOSE

Beste allen,

Ook dit jaar is er weer een T-DOSE.

Ik heb nog geen contact op genomen met de organisatie, en zover ik weet
de organisatie nog niet met ons, echter voordat ik dat doe wou ik wel
even kijken hoeveel animo hier voor is en welke mensen met enige
zekerheid kunnen zeggen dat ze aanwezig kunnen wezen en willen wezen.

Op de website (www.t-dose.org) valt te lezen dat het donderdag 13 en
vrijdag 14 oktober gehouden word. Vorig jaar stonden wij daar met een
gnome event box en 3 mensen met 4 machines.

Vooral gezien de korte aanlooptijd verwacht ik niet de zelfde
inzetbaarheid van materiaal als toen. Mijn minimum inzet is dat ook om
daar met 2 man en 2 laptops per dag te kunnen staan.
Zelf denk ik niet in de gelegenheid te zijn om daar beide dagen te
kunnen staan, door omstandigheden heb ik simpelweg niet genoeg vrije
dagen om dat te verantwoorden naar mezelf.

Dit houd in dat ik naar minimaal 3 man op zoek zijn die bereid zijn om
daar een dagje aan op te offeren voor de algemene evangelie van gnome.
En het linux desktop geneuzel.

Mijn planning is dat ik zondagavond een mailtje stuur naar T-DOSE om te
kijken of wij daar nog bij de vendors/OSS projecten kunnen staan.

Het promotie effort van gnome-nl is nooit echt zo goed en breed geweest
als dat van kde-nl, echter hoop ik wel dat het ons lukt om in ieder
geval 1 beurs per jaar te kunnen bezetten.

Met vriendelijke groet,
Erik Snoeijs