Re: [gnome-nl] Oproer in de de cd/dvd-werkplaats

Op ma, 04-09-2006 te 00:35 +0200, schreef Reinout van Schouwen:
> Zoals Wouter al zo eloquent alludeerde, ik vind 'maker' van dezelfde
> krommetenencategorie als  'bestandsbeheerder'. Ook de file manager is
> geen kaboutertje dat het werk voor je doet, maar slechts een
> hulpmiddel tot een bepaald doel.

Het gaat nu niet om wat mooier is, het gaat erom wat duidelijker is. En
"maker" valt in de categorie duidelijker, ook al is werkplaats een
schitterende vondst.

En het doet natuurlijk wel allemaal werk voor je: je geeft een opdracht
(zoals je die aan de schoenmaker geeft) en dan gaat het programma een CD
of DVD maken. Zoals een schoenmaker voor jou een schoen maakt. Ik heb
nog nooit iemand horen zeggen dat ik met mijn vertrapte schoenen naar de
schoenenwerkplaats moest.

--
Groetjes

Michel