Re: [gnome-nl] Voornamen in vertalingen.

Op vr, 30-06-2006 te 11:32 +0200, schreef Wouter Bolsterlee:

> Lien is niet heel gebruikelijk in Nederland. In ieder geval niet als
> "standaardnaam".

Je zou ook op het lijstje van meest populaire voornamen kunnen kijken:
http://www.svb.nl/internet/nl/regelingen/kinderbijslag/kindernamen/index.jsp

Dat is alleen voor Nederland, ik weet niet of België ook zoiets heeft.

En dan wil ik gelijk een lans breken voor "Michel" om toe te voegen in
het rijtje ;)

--
Vriendelijke groet,         | E-mail: michel klijmij net
                            | Web   : http://michel.klijmij.net/
                            | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij-van der Laan | GPGkey: 0x8A43CF30