Re: [gnome-nl] Commentaar in po-bestanden

Op Sun, 02 Jul 2006 23:29:27 +0200
schreef Jan Claeys <lists janc be>:

> Hoort dat soort commentaar eigenlijk niet in de '.pot' ipv (enkel)
> in een '.po' voor één taal?
Een beetje een slecht voorbeeld, want dit hoort inderdaad in de .pot.
Maar een stuk commentaar als "User vertalen we als Persoon, in plaats
van gebruiker om deze en deze reden." Zou dan bijvoorbeeld horen.

Ontopic: Dat lijkt me een goed plan. Dan hoef je niet in de
cvs-logs te gaan zoeken naar de tekst.

Groetjes,
Vincent