[gnome-nl] Commentaar in po-bestanden

Beste medevertalers,

Kunnen we met elkaar afspreken om alle commentaar in po-bestanden van een
naam te voorzien? Ik kom nu regelmatig commentaar tegen in vertalingen die
door meerdere mensen zijn gemaakt, maar kan dan heel lastig uitzoeken wie
dat commentaar daar neergezet heeft. Mijn voorstel:

  # De eerste %s is de gebruiker, dan komt de host (Wouter Bolsterlee)
  #: ../src/een-of-ander-bestand.c:123
  msgid "User %s (%s)"
  msgst "Gebruiker %s (%s)"

Is dit okee?

  mvrgr, Wouter

--
:wq                                                       mail uws xs4all nl
                                                      web http://uwstopia.nl

now she's gone love burns inside me           -- black rebel motorcycle club