[gnome-nl] FOSDEM 2006, vervoer

Volgens mijn kalender is het over 2 weken al weer FOSDEM,
Zelf ga ik met de auto en woon in zeeland dus op het eerste gezicht niet
zo heel interessant voor de mensen boven de rivieren.

Echter kan het mogelijk wel interessant zijn voor de mensen met OV.
Om vanaf roosendaal of breda of wat dan ook met mij mee te rijden.

Zelf was ik vanplan van zaterdag tot zondag te blijven.
Ik zal proberen te verblijven in het jeugd hotel, er was geen online
boekings gebeuren voor zover ik kon vinden.

anywayz, geintresserden gewoon even reageren, ik heb circa 3 zitplekken
over.