Re: [gnome-nl] Artwork, briefpapier, ppt/ooo templates

P�on, Sep 19, 2005 at 04:25:21PM +0200, Wouter Bolsterlee skrev:

> /me wil graag een hand in de pap.

Voordat ik weer onterecht beschuldigd wordt van slecht taalgebruik:

16:38:48 <@reinouts> uws: een hand in de pap, wat een briljante contaminatie!
16:39:26 <@uws> reinouts: DAT WAS BEWUST!
16:39:35 <@uws> vinger in de pap is te weinig
16:39:37 <@reinouts> dan toch: hoe kom je erop
16:39:51 <@reinouts> "ergens een hand in hebben" en "een vinger in de pap hebben"
16:39:52 <@uws> ik houd van overdrijven :)

  mvrgr, Wouter

--
:wq                                                       mail uws xs4all nl
                                                      web http://uwstopia.nl

i will hold you close :: if you're afraid of heights              -- incubus