Re: [gnome-nl] GNOME-nl borrel 21 september

On Sun, 18 Sep 2005 15:51:43 +0200 (CEST)
Reinout van Schouwen <reinouts gnome org> wrote:

> Hallo allemaal,
>
> Aangezien niemand met een beter voorstel is gekomen, kondig ik bij deze
> aan dat er aanstaande woensdag een GNOME-nl borrel zal plaatsvinden. We
> zullen hierbij het glas heffen op de release van GNOME 2.12 en AbiWord
> 2.4!
>
> De plaats van handeling is wederom de Stairway to Heaven in Utrecht. Je
> wordt verwacht vanaf een uurtje of 20:00. Je wordt niet thuisgebracht.
>
> Degenen die in enigszins serieuze sfeer willen overleggen over de stand
> van zaken binnen GNOME-nl zou ik willen vragen een uurtje vroeger te
> [...]

W00t! Een feestje!

Ik ben er woensdagavond. Het zou leuk zijn als ik zo vroeg er kon zijn, maar dat ga'k niet redden. Ik heb universitaire verplichtingen tot 6 uur. Als de grote TUX het wil, ben ik vroeg aanwezig, anders ben ik er gewoon voor het feestje om 20.00 uur. :)

Groetjes,
Vincent