Date: Sat, 17 Sep 2005 19:02:12 +0200
From: Fabrice Mous <fabrice kde nl>
Subject: presentaties zonder spreker

Hoi allemaal,

Van een aantal presentaties staan geen spreker vermeld op de agenda [1]. Kan
iemand mij helpen om dit aan te vullen. In principe is een mailtje naar deze
mailinglijst voldoende. Indien er nog geen spreker bekend is dan zou ik graag
de contactpersoon willen weten.

Betreft de volgende presentaties:
GNOME-desktop
Syn-3 Business Server
KDE-desktop [2]
Gentoo Workshop
SUSE LINUX 10.0 Installatie
Development Meeting

mvg,

Fabrice

[1]http://www.linuxbijeenkomst.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=28
[2] Wij zijn er binnen KDE-NL nog niet uit wie deze presentatie gaat geven
--
KDE Nederland | www.kde.nl | fabrice kde nl