[gnome-nl] Ubuntu Rosetta

Hallo,

Ik kreeg onlangs een mailtje van de ontwikkelaars van Inkscape dat iemand zo vriendelijk was geweest om in het kader het het Ubuntu Rosetta project al mijn vertaalwerk nog eens dunnetjes over te doen. Blijkbaar was het Rosetta project uit gegaan van een oude .po file, en 'vergeten' te syc'en met Inkscape CVS.

Aangezien Ubuntu Gnome gebruikt als desktop omgeving, is iemand anders dit misschien al eens tegen gekomen? Kent iemand het Rosetta project beter en kan die me vertellen wat we er aan kunnen doen om dit in de toekomst te voorkomen?

Groetjes,

Jeroen van der Vegt.