[gnome-nl] Voorstel voor vertaling Evince

Na een korte discussie op het IRC kanaal kwamen we tot de conclusie dat "a uniformized document viewer" (nu vertaal met: Alles-in-één-programma voor documentweergave) beter vertaald kan worden.

Mogelijke alternatieven:

1. Multifunctioneel programma voor documentweergave
2. Verenigd programma voor documentweergave
3. Allesomvattend programma voor documentweergave
4. Veelzijdig programma voor documentweergave

Voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar optie 2 en volgens mij is Reinout het hier mee eens.
Graag hoor ik meningen en al dan niet andere suggesties voor deze zin.

Laurens Buhler