Re: [gnome-nl] Deelnemers HCC dagen

Op ma, 21-11-2005 te 22:51 +0100, schreef Laurens:

> Wij zouden het heel fijn vinden als iemand vrijdag op zich kan nemen en
> of iemand Michel kan vergezellen op zaterdag!

Graag ja. Twee dagen achter elkaar is trouwens wel wat veel van mijn
weekend. Dan kan ik er beter op zaterdag staan, op zondag is zo te zien
al aardig wat belangstelling. Ik heb weliswaar niets anders staan, maar
ik wil ook nog wat uitrusten en bij mijn vrouw zijn...

--
Vriendelijke groet,         | E-mail: michel klijmij net
                            | Web   : http://michel.klijmij.net/
                            | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij-van der Laan | GPGkey: 0x8A43CF30