Re: [gnome-nl] Deelnemers HCC dagen

On Nov 21, 2005, at 10:51 PM, Laurens wrote:

Op verzoek van Reinout wie er op de HCC dagen zullen staan:

Vrijdag:

- Nog niemand!

Zaterdag:

- Michel Klijmij
ehm ik ga zaterdag naar de hcc dagen, is er nog interresse voor een laptop die gedurende de tijd dat ik er ben gebruikt kan worden ?
er zit een brander in, en de installatie is natuurlijk archlinux ;)
hij mag ook wel langere gebruikt worden maar dan moet ie door iemand afgelevert worden in zwolle of brummen.

Zondag:

- Michel Klijmij
- Sander Brabander
- Nadia Saliba
- Laurens Buhler

Wij zouden het heel fijn vinden als iemand vrijdag op zich kan nemen en of iemand Michel kan vergezellen op zaterdag!

Reageer SVP snel want de definitieve lijst moet zsm naar NedLinux.

Groetsels,

Laurens