Re: [gnome-nl] HCC dagen

De Zondag van de HCC dagen:

Voor zover ik nu kan zien komen er van ons 4 mensen, dat zijn:

Michel
Sander
Nadia (vriendin van Laurens)
en Ik, Laurens dus

Mocht deze lijst nog aangepast moeten worden hoor ik het graag, anders is het misschien handig om dit in deze opstelling naar nedlinux te sturen.

Verder moet er dus nog een presentatie over Gnome worden vervaardigd. Het is misschien een idee om dit te doen aan de hand van de laatste 2 release notes van Gnome 2.10 en 2.12. Persoonlijk lijkt me dit wel een leuk klusje voor Sander om eens te proberen.

Michel, heb jij een laptop die kan branden? Zoja dan kunnen wij samen mensen die interesse hebben voorzien van Gnome-NL livecds.

Ik zou verder graag ons nieuwe logo op een spandoek oid zien, is dat nog te realiseren?

Groetjes,

Laurens