[gnome-nl] insignis zoekt kennis op het gebied van openoffice integratie/GNOME desktop integratie

Hier even een algemene vraag aan de GNOME-NL mensen.

Als iemand kennis heeft van OpenOffice intergratie.
Op de Linux World Expo heb ik gesproken met de mensen van insignis, en
deze zoeken mensen om mee samen te werken om hun CRM/HRM systeem ook op
de linux desktop (GNOME desktop) te laten integreren, door middel van
koppelingen met o.a. OpenOffice.

Echter missen ze op dit moment nog wat kennis op dat gebied.
(op het windows platform zijn ze al ver gevorderd, maar in de geest van
de OpenSource willen ze toch ook de linux desktop (GNOME desktop)
ondersteunen)

Dus als iemand verstand heeft van deze zaken dan zou ik en
waarschijnlijk de mensen van insignis het zeer op prijs stellen als je
contact met hun opneemt.

hun website is op de volgende url te vinden:
http://www.insignis.org

--
Erik Snoeijs <stratos stratos-online nl>