Re: gnome-nl Places

Op 28-jan-05 om 20:19 heeft Erik Snoeijs het volgende geschreven:

zelf vind ik Lokaties het duidelijks.

in een futiele poging om dit uit te leggen deze zin.
"Ik plaats dat bestand op deze lokatie."

Ik geef het bestand een plek ;)

Ik denk dat beide vertalingen z'n voor- en nadelen hebben. Plekken klinkt wat "informeler" dan lokaties, wat ik wel mooi vind. Maar als het Lokaties wordt is dat ook goed.

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
                           | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij             | GPGkey: 0x8A43CF30