Re: [gnome-nl] Re: bericht over open source netwerk bijeenkomst welkom op de lijst? (fwd)

Op di, 08-02-2005 te 18:48 +0100, schreef Reinout van Schouwen:

> Vincent, is je agendafunctie op nl.gnome.org al af? :-)

Ahum, vanochtend afgemaakt en on-line gemikt. Eenieder is vrij om de
agenda vol te mikken met e.e.a. aan belangrijke dingen voor GNOME-nl.
Geen misbruik alstublieft!

Ik zal de Holland Open er direct even inzetten. Net zoals GUADEC die op
dezelfde datum plaatsvindt.

Groetjes,
Vincent
--