Re: [gnome-nl] Re: bericht over open source netwerk bijeenkomst welkom op de lijst? (fwd)

On Tue, 8 Feb 2005, Daniel van Eeden wrote:

De GPG handtekening is ongeldig?

Oh, per ongeluk mee-geforward zeker. Hij is idd niet van mij. (Meerdere keren getracht GPG-Pine integratie voor elkaar te krijgen, het lukt van geen kanten.)

Lijkt mij een leuke om naar toe te gaan.

Mij ook. Geeft eenieder zichzelf even op?

17 februari Open Source Netwerk Borrel
30 / 31 mei: "Holland Open Software Congres"

Vincent, is je agendafunctie op nl.gnome.org al af? :-)

Reinout van Schouwen			student of Artifical Intelligence
email: reinout cs vu nl			mobile phone: +31-6-44360778