Re: [gnome-nl] Hallo Allemaal

P�ue, Aug 30, 2005 at 11:49:18AM +0200, Reinout van Schouwen skrev:

> Vervangen door evince >= 0.4

Evince is onderdeel van de Desktop, zelfs. Verplichte kost dus! ggv, gpdf en
xpdf lijken mij overbodig.

> Standaardwebbrowser s.v.p. veranderen naar Epiphany.

Wat mij betreft in het geheel geen Firefox, Galeon of wat dan ook. Enkel
Epiphany.

> Standaard kantoorapplicaties liever Abiword 2.3.x/Gnumeric, OO.o kan er
> natuurlijk wel op blijven staan ivm Impress.

Abiword 2.4 zit dicht tegen een release aan; wie weet is dat op tijd.

> Is dit nodig als Gaim er al op staat? Zoja, dan toch liever xchat-gnome.

Ja, dat is nodig. Gaim is buggy as hell en de IRC-mogelijkheden van Gaim
zijn erg beperkt.

  mvrgr, Wouter

--
:wq                                                       mail uws xs4all nl
                                                      web http://uwstopia.nl

i awake to see that no one is free :: we're all fugitives        -- coldplay