Re: [gnome-nl] Hallo Allemaal

On Tue, 30 Aug 2005, Ruben Vermeersch wrote:

Goed werk! Paar opmerkingen in lijst zelf:

Sluit ik me bij aan, en ik voeg nog het een en ander toe:

Name=Bug Report Tool
Exec=bug-buddy --core

Name=Bug Report Tool
Exec=gnome-open https://bugzilla.ubuntu.com/

Geen van beide lijkt me echt nuttig om op de live-cd te zetten.

Name=About Ubuntu
Exec=yelp ghelp:about-ubuntu

We willen de referenties naar Ubuntu zoveel mogelijk vervangen door referenties naar GNOME-nl lijkt me? (Maar, geen idee hoe dat via ghelp: zou moeten.)

Name=Evolution
Exec=evolution-2.2

Zitten we niet aan 2.3/2.4 voor GNOME 2.12?

Name=PostScript Viewer
Exec=ggv %U

Vervangen door evince >= 0.4

Name=Dictionary
Exec=gnome-dictionary

Staan hier Nederlandse woordenboeken in ingesteld?

Name=Firefox Web Browser
Exec=firefox %u

Standaardwebbrowser s.v.p. veranderen naar Epiphany.

Exec=/usr/bin/oocalc %U
Name=OpenOffice.org Spreadsheet

Standaard kantoorapplicaties liever Abiword 2.3.x/Gnumeric, OO.o kan er natuurlijk wel op blijven staan ivm Impress.

Name=XChat IRC
Exec=xchat

Is dit nodig als Gaim er al op staat? Zoja, dan toch liever xchat-gnome.

Ik ben ongetwijfeld nog een boel dingen vergeten maar daar kom ik wel mee als ik de CD eens een tijdje heb uitgetest.

Reinout van Schouwen	   ***	student of Artifical Intelligence
email: reinout cs vu nl    ***	mobile phone: +31-6-44360778
www.vanschouwen.info       ***	help mee met GNOME vertalen: nl.gnome.org