[gnome-nl] website

Hey,

Ik had daarnet een mailtje naar Vincent gestuurd om er op te wijzen dat
de TODO list op de website misschien out-dated is.  Ik had dat eerst op
IRC gemeld waar stratos me aanmaande dat mailtje te sturen etc... Toen
rees het idee op of het misschien interessant kan zijn meer pagina's van
site als wiki-pagina in te richten.  Zodoende kunnen we ze makkelijker
updaten etc.
Je kan er ook voor opteren "zoveel mogelijk" naar wiki te porten, al
weet ik niet of dat 'n goeie zet is.  Zou het mogelijk zijn om de wiki
dezelfde look als de rest van de gnome-nl pagina's tegeven ?  Zodat het
niet opvalt dat het een wiki is ?
Misschien kan er heel veel in wiki gedaan worden dan en de wiki
restricted met accounts voor degenen die mogen edit'en ?

Ik las in de notulen over een opsplitsing in "wat kunnen wij voor jou
doen" en "wat kan jij voor ons doen" ... staan er hier concreet dingen
vast als "hierover moet een pagina gemaakt worden" ?  Ik zou iig ergens
een handje willen toesteken voor zover ik dat kan.

groeten,

Karel.