Re: TODO-lijst voor GNOME-NL

Op za, 23-10-2004 te 17:38 +0200, schreef Michel Klijmij:

> Ik heb twee dingen gedaan:
> - TODO even samengevat
>   http://www.klijmij.net/~michel/gnome-nl/todo.php

Ziet er prima uit. Is een goed beginpunt voor verbetering.

> - Vertalings-pagina's samengeraapt:
>   http://www.klijmij.net/~michel/gnome-nl/vertalers_begin.php

Ziet er goed uit. Verwijzingen goed bijgewerkt. Ik ben niet zeker over
het stukje EHBV op deze pagina. Misschien dat dat een losse pagina moet
houden. Dit omdat de andere dingen gelezen moeten/kunnen worden
_voordat_ je gaat vertalen, en EHBV bedoeld is voor _na_ het vertalen,
wanneer je tegen problemen bent aangelopen.

> Graag even becommentariëren.

En nu kunnen die andere pagina's ook eenvoudig samengevoegd worden.
Programma's en CVS kunnen goed bij elkaar.

Groetjes,
Vincent
--
Gpg-key: http://pki.surfnet.nl KeyID=0x06BAB003