Re: gnome-nl Novell congres

Op za, 27-11-2004 te 22:48 +0100, schreef Ronald S. Bultje:
> Haai Alex,
>
> On Sat, 2004-11-27 at 20:29, Alex de Landgraaf wrote:
> [..]
>
> Welke we gebruiken maakt mij op deze korte termijn niet zo uit. Zo groot
> zal het verschil niet zijn. Al zou een custom Morphix met Totem en
> nieuwste GStreamer erop wel cool zijn. ;).

Daar komt bij dat Ubuntu nogal wat wijzigingen in de menu's heeft
aangebracht. Die zijn dus niet / half vertaald. Lijkt me geen ideale
optie.

> Ik geloof dat Vincent daarmee bezig ging. Ik heb zelf geen toegang tot
> goede printers e.d., maar zal alles doen wat technisch nodig is.

Nou, zo crea ben ik ook niet. Wat ik wel kan doen is de
A3-kleurenprinter van de zaak misbruiken voor het uitprinten van enkele
zaken. Dit vereist natuurlijk wel dat ik aanwezig ben. Dus daar moet nog
ff een mouw aan gepast worden.

> Als ik
> niet in Spanje zit, ga ik ook zeker mee (aah! Lekker gepland weer).

Heerlijk gepland inderdaad. We zullen wel zien dus.

Groetjes,
Vincent
--
Help mee met het vertalen van GNOME. Kijk op http://nl.gnome.org/ voor