Re: gnome-nl Novell congres

Ten eerste, hoi :)

Ik ben latent gnome supporter, wat voornamelijk inhoud dat ik altijd een
boel plannen heb om vanalles en nog wat, te doen aan GNOME, om het
verder te helpen. Maar er meestal geen tijd voor vrij kan maken en het
simpelweg weer vergeet.

Echter, ik gok dat hier hier wel van pas kan komen.
Ik heb vervoer dat ingezet kan worden, mocht dit een punt zijn. (opel,
sedan die op diesel rijd)

en verder heb ik ook nog een laptop die gebruikt kan worden, een compaq
armada E500.
Deze draait Fedora Core2 "goed". (met goed bedoel ik niet super, maar je
kan er alles op. (ook OOo draait na opstarten gewoon soepel))
Herinstallatie van het ding is overgens geen punt, dat zou zowiezo
moeten gebeuren gezien ik het ding eerder voor werk gebruikte en er
allemaal "bedrijfs" documenten en wachtwoorden op staan.

Verder kan ik, mocht dat nodig zijn ook wat GNOME-nl media in elkaar
draaien.  (wallpapers b.v.)
Ik ben grafies geen ster, maar ook niet beneden peil.

Echter zoals vast niet ontgaan is, is mijn beheersing van de nederlandse
taal in geschreven vorm niet zo denderend.

Mijn kennis van GNOME, staat waarschijnlijk gelijk aan dat van een power
user. Ik weet wat wat doet, waarom het dat doet, en vrij vaak ook hoe je
het kapot kan maken. Het weer fixen is uiteraard een derde.

Verder ben ik ook redelijk bekent met wat er rond de development van
GNOME speelt, voornamelijk via planet.gnome.org.
(van waar ik ook weet dat gnome-nl nu ook meer is dan vertalen alleen,
wat voor mij in het verleden de reden was om me daar maar niet teveel
mee te bemoeien. (zie mijn opmerking over geschreven nederlands))

Mocht er dus gebruik van mij gemaakt kunnen worden*, schroom het niet om
het te zeggen. Want ik zou graag eens een keer wat terug willen doen.

Overgens mail ik dit nu als reactie op het Novell congres onderwerp,
maar dit is ook half als introductie bedoelt. (mijn excuses in het punt
dat de introductie in feite offtopic is)

*gadverdamme wat klinkt dat vies.