Re: gnome-nl Novell congres

Hoi,

On Fri, 2004-11-26 at 16:52, Reinout van Schouwen wrote:
> Het zou natuurlijk best aardig zijn als daar iemand van ons rondliep of
> bij een standje van de Novell Linux Desktop uitleg over GNOME mocht
> geven...

Okee, dus ik had gemaild... Het is een congres wat al wat langer
bestaat, en dit jaar specifiek op Linux gericht is. Er komen
voornamelijk bedrijven en sprekers die al wat langer met Linux bezig
zijn - dat zal voornamelijk server zijn. Ook zijn er
desktop-gerelateerde bezigheden, en de persoon die mij mailde stelde
voor dat we telefonisch overlegden over hoe en wat. Hij dacht dat er wel
wat te regelen zou zijn om ons een plekje bij de Novell Linux Desktop
stand te geven.

Echter! Dat betekent wel dat we iets te zien moeten hebben. Alex, zit er
al vooruitgang in onze geweldige Linux/GNOME live CD? Ik wil ook wel
mijn eigen laptop meenemen, maar zoals je al wel snapt: dat is mijn
eigen laptop, met een eigen iets wat een beetje op Fedora 3 heeft
geleken. Not sure of je dat kan laten zien (alhoewel het goed werkt
hoor). Sowieso zou het handig zijn als we meer dan 1 laptop voor de demo
hadden. En het is al 8 december! Ik heb wel zin & tijd om erheen te
gaan, als er nog een aantal mee kunnen dan denk ik dat dit wel gaat
lukken, zij het met wat geknutsel hier en daar.

Ronald

--
Ronald S. Bultje <rbultje ronald bitfreak net>