Re: gnome-nl Plannen

Op wo, 17-11-2004 te 00:48 +0100, schreef Reinout van Schouwen:
> Het is weer een beetje stil geworden hier. Zijn er nog mensen die met
> plannen rondlopen?

Ja, maar niet aan gnome-nl gerelateerd...

> Op de HCC was er geen vertegenwoordiging van GNOME-NL aanwezig. Wanneer
> is de eerstvolgende mogelijkheid om op een IT-evenement *wel* acte de
> presence te geven? Wie zou dat willen doen? etc.

Afhankelijk van wie/wat/waar/wanneer en mijn eigen agenda ben ik wel
beschikbaar, maar ik ben natuurlijk maar nieuw hier.

> Weet iemand of er een live-CD bestaat met GNOME in het Nederlands erop?

Volgens mij niet veel. Ik heb de SUSE 9.2 KDE live cd geprobeerd en die
had geen Nederlands, dus de SUSE Gnome cd waarschijnlijk ook niet.

Het enige wat zou kunnen is bijvoorbeeld Ubuntu nemen, en die zelf
aanpassen om in het Nederlands te werken. Ik zou niet weten hoe dat
moet, maar er zijn hier vast wel mensen die dat wel weten. En anders
vragen aan de developers, die zijn wel behulpzaam, zeker als je nobele
doelen nastreeft denk ik.

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
                           | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij             | GPGkey: 0x8A43CF30