Re: Gnome-nl webform van Gerard van Enk

Beste Gerard,

Het klinkt geweldig dat de eerste Europese conferentie in Amsterdam
gehouden gaat worden. Blij om dat te horen.

GNOME-NL is als community vrij jong, maar wil zeker graag bijdragen aan
de conferentie. Je kunt mijn adres wel doorgeven als contactadres voor
O'Reilly. Ik neem aan dat zij dan contact opnemen om te praten over
ideeën / plannen?

Ik kijk er naar uit.

Hartelijke groeten,
Vincent van Adrighem